Тренінг «Процес розкриття ВІЛ-статусу дитині: досвід, проблеми та шляхи вирішення»Дата: 21-23 жовтня 2009 р. (було проведено два тренінги для двох груп учасників) Основні теми тренінгу: - Робота з розкриття ВІЛ-статусу дітям. Приклади з досвіду Румунії та України - Робота з батьками та дітьми після розкриття статусу. - Організація та налагодження діяльності груп взаємопідтримки для батьків та дітей - як інструмент допомоги в процесі підготовки до розкриття статусу та після розкриття - Робота з дітьми в інтернатних закладах - Робота з дітьми з різними формами психічних розладів - Встановлення особистих / професійних рамок при роботі з клієнтами. Подолання професійних труднощів - Розкриття ВІЛ-позитивного статусу батьків дітям Тренери: Експерти з румунської з організації «Romanian Angel Appeal»: Джета Манеа (Geta Manea) - психолог,психотерапевт Крістіан Ангеліна (Cristian Anghelina)- соціальний працівник Габріель Марес (Gabriel Mares) - психолог, психотерапевт Стефанія Міхале (Stefania Mihale) - соціальний працівник Учасники: Соціальні працівники, психологи та медичні працівники з 10 регіонів, в яких виконується проект «Покращення життя ВІЛ-позитивних дітей та їх сімей» Досягнення тренінгу: - Основним завданням тренінгу було організувати обмін досвідом та розглянути випадки з практики, - адже ця робота ведеться в проектних областях близько року, і спеціалістам важливо почути відгуки колег про свою роботу. - Під час тренінгу також були розглянуті особливі випадки процесу з розкриття статусу: робота в інтернатних закладах, робота з дітьми з різними формами психічних розладів, налагодження роботи груп взаємо-підтримки для батьків та дітей/підлітків. - Частину тренінгу було присвячено питанням профілактики професійного вигорання та подоланню професійних труднощів. - Всі учасники отримали найсвіжіші публікації Мережі: методичний посібник «Соціально-психологічна робота з ВІЛ-позитивними дітьми та їх сім'ями: процес розкриття ВІЛ-статусу дитині», брошуру для батьків «Розкриття ВІЛ-позитивного статусу вашій дитині», тренінговий модуль „Формування толерантного ставлення до ВІЛ-позитивних дітей в системі дошкільної та шкільної освіти".
|